teensonly

Alla inlägg under februari 2013

Av Natalie Olsson - 28 februari 2013 14:21

Hej Alla! Jag (Leunit) , Natalie och Marwa ska ha en Tävling med iphone skal.

       Detta är skalet vi Tävlar ut i olika färger, dom färgerna är  Röd , Rosa , Lila , Gul , Blå.Den till höger är till iphone 5 och vi kommer lotta ut 1 till ipone 4 och 1 till iphone 5!.Ni som har iphone 5 får skriva att ni har det med

 

Ni deltar genom att kommentera vilken ni vill ha o vad ni heter och hur vi kan kontakta er! Om ni inte vet hur man gör så kontakta oss via facebook.(Leunit Dautaj, Marwa Hussein eller Natalie Natta Olsson) Lycka till :)

 

OBS! ni kan börja tävla nu men vi väljer inte vinnare förän vi har haft 500 besökare i mars. så direkt när vi fått 500 besökare så utseer vi en vinnare !

Av Natalie Olsson - 26 februari 2013 19:56

Imorgon så börjar vi skolan igen och imorgon så ska vi ha tyska hela förmiddagen och på tyska så ska vi kolla på film(Vet inte Vilken) Hoppas att det är en bra film och när vi har kollat klart så ska vi skriva om den på tyska.På eftermiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra jag tror att vi kommer redovisa Blodsband det är om dom gamla historierna om vårt hemland. Vi har jobbat med den sen vi började Vårterminen //Marwa

Av Natalie Olsson - 25 februari 2013 16:55

 
Vi har 2 sånna Personer i vår skola HAHAHAHA   // Marwa  

Av Natalie Olsson - 22 februari 2013 20:22

Visst är det skönt med lite härliga statusar ibland ?.. Då ska ni kolla in denna sidan som en vän till mig har skapat!. Det är värkligen bra statusar på den. Sprid vidare den så att den kan få många likes.



Här är sidan !  


https://www.facebook.com/pages/H%C3%A4rliga-statusar/348227211952333?fref=ts

Av Natalie Olsson - 21 februari 2013 22:18

     



Va tycker ni om att ens kille plattar ens hår?, tycke rni det är gulligt elr inte?.. Jag tycker väl att det är gulligt för det är inte många killar som gör det. Och nej jag känner ej personen på bilden utan tog den från facebook. Kommentera vad ni tycker.


//Natalie   

Av Natalie Olsson - 21 februari 2013 22:15

Bara för att killar gillar Justin e dom bögar då ? det visste inte jag ! Man får väl gilla vem man vill jag tycker att det är omoget att säga att killar är bögar bara för att dom lyssnar på justin bieber, för man kan inte va bög för man lyssnar på någon ? Tycker synd om killar som lyssnar på han och kallas bög.. Ja innan kanske jag tyckte Justin va bögig men inte nu, för han e ju inte bög ? han har bra musik faktist!. En bög är en kille som är ihop med en kille. En bög är inte en vanlig kille som lyssnar på musik ?. Sluta me att kalla dom bögar för det e lite mesigt..


//Natalie    

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Är du Tjej eller Kille ?
 Tjej !
 Kille !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

teensonly

Coolt

<style type="text/css">body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/others/oth-9/oth805.cur), progress !important;}</style><a href="http://www.cursors-4u.com/cursor/2012/02/04/bright-green-bow-tie.html" 

Bright Green Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards